PARIS



Už se vám někdy stalo, že jste od vašich přátel či partnera očekávali vážně nemožné.
Ale že vám ke krásným narozeninám předají nezapomenutelný dárek v podobě vysněné destinace?

Já jsem nic takového neočekávala, a v mém případě se nemožné stalo skutečností.
A právě proto bych se chtěla podělit o zážitek, který jsem dostala. A je opravdu nezapomenutelný... Dostala jsem krásný výlet do neskutečné mé vysněné destinace módy - Paříže
Ve Francii jsem pouze projela výletní lodí před pár lety, a jednou na lyžích, poté jsem se už bohužel do Francie, natož do krásné Paříže nepodívala. A to ji nemáme tak daleko...

Snila jsem o tom povečeřet v parku, kde je ve tmě krásně rozsvícená Eiffelova věž vidět. Také, že budu procházet a nakupovat v konečně pořádně luxusních obchodech. Procházet neskutečně obrovskými obchody Luise Vuittona, Gucci, Dior, Chanel a dalších, kde se cítím jako v ráji. 

A přesně mé sny v Paříži se splnily. Jako vždy.





Nebudu vám vyprávět jak krásná Eiffelova věž a celková Paříž je. Všichni to moc dobře víte, už z několika fotografií na instagramu a jiných sociálních sítí.. Nebo spousta z vás už zde místa navštívila. Jen povím, že je to nejkouzelnější co jsem mohla vidět.
A že je to o mnoho krásnější než na fotografiích na instagramu. I od nejrůznějších skvělých fotografů... 



Asi si říkáte, že jednou stačí a příště jinam, ale já jsem natolik překvapená a okouzlená Francii, že bych dokázala se vracet stále a stále. Projíždění a parkování sice rozhodně není snadné a natolik okouzlující, ale kde je že?

Pro mě, která je neuvěřitelně nadšená když vidí opravdu mistrovské kousky z Houte Couture, to bylo opravdu šílený procházet galerii, která měla zrovna nespočet mnohých podobných kousku od značek jako gucci, chanel a také od méně známých návrhářů a značek. Každopádně obrovský zážitek pro studentku módy.
Cítila jsem se jak Alenka v říši divu. 



Samozřejmě jsme také navštívili Louvre Museum, vítězný oblouk, mnoho parků, galerií, dalších museií. Avšak stále mě mělo co překvapovat. 




Počasí jsme vychytali podle mě nejvzrušující co jsme mohli.
Měli jsme první den sice počasí jak v Anglii, ale jen s rozdílem, že po občasných přeháňkách bylo obrovské teplo a sluníčko příjemně hřálo. Jinak nám přálo, bylo počasí na kalhoty, které nosím nejraději a vrchní díl. Žádná zima ani velké teplo. Perfektní počasí pro mě.




Máme opravdu nespočet krásných fotografii zde z Paříže, ale bohužel se nemohu se všemi podělit na instagramu, to by jich bylo přespříliš. Proto spoustu z nich vložím sem, aby jste uvěřili a cítili se jako na daném místě. Avšak na mém instgarmu jsou fotečky upravené do pěknějších odstínů a barev, tak se podívejte určitě tam. INSTAGRAM





Jsem neskutečné vděčná za lidi okolo sebe, a že ty co zrovna mám jsou se mnou za každé okolnosti. Díky mým narozenin jsem si uvědomila více, a hlavně potvrdila, že mám obrovské štěstí mít tak skvělou partu, a vážně skvělý život. Hlavně děkuji mému pozornému přítelovi, protože hlavně díky němu jsem přes tyto prázdniny navštívila zatím 3 krásné země v cizině. 

Děkuji.

Buďte vděční. Teprve pak budete šťastní.


Komentáře

Oblíbené příspěvky