MÁM VLASTNÍ ZNAČKU S OBLEČENÍM?



 

Ahoj holky. 

Je to delší doba co jsem opět nebyla aktivní. S tímhle musím začít něco dělat 😄. Nechci se vymlouvat, ale dnešní doba mi k tomu moc nepomáhá. Maturita, stres, učení, všude zima, žádné cestovaní, ale hlavně můj business, teda náš... A o tomhle bude dnešní článek 💜.

web ➡️ ANEVILCLOTHING

instagram ➡️ @anevilclothing

Už je to rok co jsme založili s přítelem značku s oblečením:

Nejprve jsme vymysleli produkty a styl naší značky. Rozhodli jsme, zaměřit se na fitness and street fashion, jelikož také jedna z našich inspirací v tomto směru pochází ze zahraničí a vede se jim skvěle řekla bych. Myslím si, že i moje textilní škola mi dala znalost o materiálech a návrhu oblečení. Takže už v tomto jsme si to ulehčili. Rozhodně nechceme nic nudného či klasického. Zprvu jsme měli sety na cvičení, které jsme objednali, a přes vinted a jiné prodejní platformy prodávali. Šlo nám to skvěle. Vyprodali jsme skoro všechno, a to bylo i pro nás překvapení. Sama jsem nečekala takový zájem. Samozřejmě sety měly naše logo ANEVIL a velikosti přímo pro holky co cvičí. Už v té chvíli jsme se prezentovali jako značka. Psala jsem si prodeje do tabulek v telefonu, zatím jsme nedělali žádné faktury, žádný e-shop, cena nízká oproti tomu jaká byla kvalita, ale zato také hodně zájemců. Bylo to v té době sice neprofesionální, ale chtěli jsme si alespoň vyzkoušet, jak by nám to šlapalo i na naší vlastní eshopové stránce. Jsme oba dva s přítelem velice ambiciózní a víme co chceme, proto jsme se navzájem podporovali a hlavně jsme viděli, a stále vidíme budoucnost naší značky. Neskutečně se těšíme na to, jak porosteme. 

V lednu 2021 jsme spustili nový prodej. Ale s obrovskými změnami. Máme náš e-shop, který denně navštěvuje nespočet lidí. Už jen toto mě moc těší. 

( Najdeš nás na www.theanevilclothing.com ) Prodej jsme spustili s novými tepláky, které jsme sami navrhly. Barvu, logo, nášivky, materiál. Vše jsme se snažili udělat kvalitní a pohodlné. A to je také věta, co bych chtěla, aby nás jednou vystihovala. 

Quality and comfort over everything. 💪


Varianty tepláků máme na výběr mezi šedou, bílou a béžovou. Chtěli jsme vybrat barvy, které stoprocentě víme, že se vám budou líbit, a zamilujete si je už jen na pohled. Myslím, že tento účel to zatím splnilo... Ale rozhodně to není vše. V brzké době nám mají přijít nové produkty, které jsou fakt úžasné. Už se na ně nemůžu načekat. Máme v plánu být veliký, takže časem stále vymýšlíme jaké věcičky pro vás vybereme. Už teď trochu prozradím, že tato várka co nám přijde je obrovská, a bude na výběr ze tří produktů. Bude to pecka. Rozhodně nás sleduj na instagramu @anevilclothing a nenech si ujít nový prodej, který brzy spustíme.

Proč zrovna tepláky?

No, tak to je jednoduché. V karanténě nebo ne. Vždycky je můžete unosit. Když jsme se rozhodovali jaký produkt vypustíme společně s e-shopem, tak jsem ani neváhala. Bylo to rychlé rozhodnutí, jelikož je jasné, že tepláky nosí každý doma, natož v dnešní době karantény a situaci. A předpokládám, že všichni studenti jsou přes den doma a nevytáhnou ani paty. 😆 Tak proč si nepořídit tepláky, které vám doma vydrží opravdu dlouho. Jelikož naše kvalita je jedinečná. Materiál je podle našeho rozhodnutí 100% bavlna, tudíž gramáž jedněch tepláků je určitě těžší než tepláky z různých konfekcí. Jsou totiž vytvořené i pro ty nejnáročnější klienty. Ale rozhodně nošení tepláků na doma není jediná možnost. Určitě jste si všimli, že se začali nosit také i na veřejnosti. Do města, na nákup, do auta, kamkoliv jen jdete, můžete si vzít tepláky a nikdo vám nic neřekne. Samozřejmě pokud se nejedná o formální slavnosti či návštěvy. 👀 Však mi určitě rozumíte. Na instagramu je takových fotek od influencerů nespočet. A také proto jsem vám přichystala trochu inspirace jak naše tepláčky nosit a s čím, a jak vypadat stylově a pohodlně.

Tak co na to říkáte? 💜

A jak je to s motivací, kterou teď všichni potřebujeme?

Motivaci si v téhle situaci pořád udržuji pouze a jen díky našemu brandu. Motivují mě všechny postupně rostoucí objednávky, díky nimž vím, že to má cenu. A víc a víc věřím, že jednou budeme opravdu veliký. Mám velké sny, které se postupně plní, takže je se na co těšit! A hlavně mě to neskutečně baví a vždy bavilo, vymýšlet a vytvářet něco nového a hlavně svého. Doufám že se semnou těšíte jak rychle porosteme. Brzy nebudeme mít pouze tepláčky, rozšiřujeme své produkty. 😇 

Tak sledujte naší cestu. 💞


Komentáře

Oblíbené příspěvky