DOMÁCÍ PEELING

Na internetu jsem objevila recept na domácí peeling a nemohla jsem si to nechat jen pro sebe, proto vám dnes napíšu co budete potřebovat a jestli to funguje. 
Na začátku jsem si myslela že to fungovat nebude, a že to jen zhorší pleť. Nakonec když jsem peeling použila alespoň 1. krát za 2 týdny, už jsem viděla výsledky, Pleť je regenerovaná, čistá, jemná, prostě krásná. Co budeme potřebovat? Jen to co máme v lednici, nic zvláštního nebo drahého. 

POTŘEBY:
  • Med (1 lžíce)
  • Olej (podle druhu pleti, já mám normální, tak 1. lžičku)
  • Citron (pár kapek)
  • Cukr krystal (2 lžíce)
  • Heřmánkový čaj (1-2 pytlíky)
POSTUP: 

Do prázdné misky si dáme všechny ingredience. Jednu lžíci medu, 1 lžičku oleje, pár kapek citronu, dvě lžíce cukru a vnitřek dvou pytlíků heřmánkového čaje. Vše pořádně zamícháme. Hned co zamícháme, tak si prsty naneseme. Ano přiznávám, je to trochu nechutné ale účinné. Poté si 1 minutu vmasírujeme do pleti. Po 1. minutě si zbytek setřeme vlhkým vatovým tampónem a usušíme. Nejlépe si na pleť po usušení natřete hydratační krém.












Napište mi do komentáře, jak se vám povedlo. 😋


Komentáře

Oblíbené příspěvky