KARLŠTEJN, LOM VELKÁ AMERIKA, JESKYNĚ...

Krásný den všem! Doufám že si prázdniny užíváte skvěle tak jako já. Pokud mně sledujete na instagramu, tak už víte kde jsem všude byla. Tyto dva dny jsem si opravdu užila. S kamarádkou a našimi maminkami jsme si udělaly výlet na Karlštejn, lom Velká Amerika, lom Mexiko, Koněpruské jeskyně a procházely městem Beroun. Bohužel k lomu Malá Amerika jsme se nedostaly. Noc jsme strávily v pěkném hotýlku v Berouně. Zklamalo mě že Beroun nežije v noci jako Praha nebo náš Liberec. My jsme ho ale ožily a rozhodně si nás nejen v hotelu budou pamatovat. Prošly jsme všechny restaurace, kavárny i bary aby jsme našly tu nejlepší atmosféru. Přece jenom jsme se po náročném dni těšily do postele. Protože jsme se chtěli podívat na tyto krásná a hlavně zajímavá místa, našla jsem nejbližší a nejlepší hotel v okolí. 


První na co jsme se jely podívat jsou Koněpruské jeskyně. Bohužel se tam fotit nemohlo. Ale pro vás bude více zajímavé se podívat na fotografie našeho druhého výletu na Karlštejn. Bylo tam moc krásně. Bohužel, až když jsme vyšly nahoru na hrad, tak tam bylo malé nádvoří, takže jsme viděly Karlštejn jen zvenku, a žádné zahrádky jsme neviděly. Ale i tak to byl pěkný zážitek. Cesta na hrad nebyla ani dlouhá, a po cestě byla spousta stánků. Moje mamka si zamilovala fidget spinner, tak si ho musela zakoupit. Pár dalších věciček na památku jsme si koupily a ťapkaly dál.


Předtím než jsme se podívaly na hrad, jak už jsem zmínila byly Koněpruské jeskyně. Odsud mám jedinou fotografii a to že tam těží vápenec. :D Nebylo takové počasí jako na Karlštejně, ale jeskyně mi přišly zajímavé a jsem ráda že jsem se mohla dovnitř podívat. Taky dobrý tip.


A na co jsem se nejvíce těšila byl lom Velká Amerika, též zvaný Východní lom. Je to vápencový lom na území obce Mořina a v okrese Beroun. Je největší ze zdejších lomů. Hloubka lomu je 67 až 80 m. Byly zde natáčeny filmy jako Limonádový Joe. V tomto okolí kde leží jsou další dva lomy. Lom Mexiko a lom Malá Amerika. Jediný kam jsme se nešly podívat je lom Malá Amerika, ten byl nejdál a ostatním se už moc nechtělo. Tam si myslím že by jsme strávily nejvíce času protože se tam dá koupat v jezírku, taky by to byl zážitek. A v tomto parném počasí by se koupání hodilo. Jako výlet je to ideální. Pokud jste tedy poblíž :D Myslím že stejně fotografie řeknou víc takže pár jich pro vás mám.



Snad sem vám poradila kam o prázdninách. Hlavně si je užijte!

Komentáře

Oblíbené příspěvky