SEASON FOR COATS


Také jste se jako já tolik netěšili na podzim-zimu? Je to kvůli počasí, které se mění rychleji než moje nálady? Nebo, že nemáte co na sebe? Je mnoho důvodů. Ale proč nemyslet pozitivně, a neudělat si i mrazivé období příjemné a bez změn nálad? Proto posílám dva kabátky, na které je třeba se podívat. Co takhle moderní světlý kabát nebo naopak vintage strakatý kabát?


BEIGE AND MODERN         BROWN VINTAGE


BEIGE AND MODERN


Konečně je tu období, které se v módě dá velice kreativně kombinovat. Miluji velké, chundelaté kabáty, a zároveň pocit tepla, i když mám zrovna jen 2 vrstvy oblečení. Pokud si vyberete správný kabátek či bundičku, tak se nemusíte vrstvit jako sněhuláčci!
Proto jsem první kabát vybrala tento stylový, který je neuvěřitelně teplý, i když mám zrovna pouze jen triko s dlouhým rukávem. Je opravdu veliký, a upřímně docela i těžký. A proto jediná nevýhoda je, že si pod něj nemůžete vzít nic extra chundelatého například teplý, veliký svetr. Jinak by jste se cítili opravdu jako sněhuláci. Mám ho rok a stále krásně slouží! Patří mezi mé nejoblíbenější kabáty.


Co mám na sobě?

Kabát: F&F
Svetr: Orsay
Sukně: Zara (starší kousek)
Opasek: Orsay
Boty: CATepilar, Office Shoes
Kabelka: Obag
Černé silonky






BROWN AND VINTAGE

Dočkali jste se. Vím že se spousta z vás těšilo na tento kabát. Přicházelo mi na instagram spousta zpráv ,,Kde jsi ho koupila?" ,,Ten je tvůj?" ,,Odkud ho máš?" a pod... Ráda vám odhalím tu tajemnou pravdu. Bohužel tento kabátek mám po své mamce... Ale na druhou stranu vás chci alespoň dohnat k tomu, aby jste nakoukli také mamce, tetě či babičce do šatníku, zda nemají také nějaký kabátek, který nenosí. Nebo také na internetu se prodává spousta podobných, který jsou ještě více zdokonalené. Přeci jenom vintage styl je už delší dobu opět mezi námi, a vše co nosili vaši rodiče budete nosit také i vy. Tak proč vyhazovat krásné kousky? Kabátek je také jako předchozí velice teplý, a proto ho ráda nosím do chladnějšího počasí, které mezi nás opět zavítalo.

Co mám na sobě?

Kabát: po mamce
Svetr: Orsay
Džíny: Reserved
Boty: CCC
Kabelka: Obag









Komentáře

Oblíbené příspěvky