LOUIS VUITTON AND UNICEF



Louis Vuitton pokračuje ve své spolupráci s UNICEF. Do prodeje vešly nové ikonické náramky se stříbrným zámečkem. Jeden náramek stojí 300 dolarů a z koupi putuje rovných sto dolarů na ohrožené děti.  Nová řada náramků je navržena ve spolupráci se Sophií Turner.


Výsledek obrázku pro louis vuitton náramek unicef

V tento, v pořadí již třetí, rok svého partnerství s UNICEF značka Louis Vuitton přichází opět s náramkem Silver Lockit, tentokrát ve fluorescentních barvách. Dobročinná kampaň pokračuje v úsilí o zvyšování povědomí a sbírce finančních prostředků na pomoc syrským dětem, které jsou jedny z nejvíce ohrožených na světě.

V rámci spolupráce Louis Vuitton a UNICEF se již vybralo pět milionů amerických dolarů na humanitární podporu na zajištění základních životních potřeb dětí a rodin postižených syrskou krizí. V roce 2017 se díky této iniciativě podařilo zachránit život milionu a půl dětí a jejich rodin v Sýrii, které neměly zajištěn dostatek pitné vody.


Nehledě na ceny jednotlivých šperků, z každého prodaného kusu dostane UNICEF sto dolarů. Ty přispívají dětem po celém světě, které potřebují pomoci. Detailním prvkem náramku je stříbrný zámeček, který odkazuje k symbolice ochrany. Na novém červeno-bílém modelu náramku Silver Lockit spolupracovala herečka Sophia Turner a design připomíná její nové tetování. 


Náramek byl vydán k příležitosti celosvětového dne dětí, který připadá na 20. listopadu. Jde o den, který ctí děti a mobilizuje lidi, aby pomáhali k záchraně dětských životů.

Cílem zapojení značky Louis Vuitton není pouze přispění na charitu, ale také šíření mezi světy. První kolekce náramků vznikla v roce 2016. Ke kolekci vznikl také #MAKEAPROMISE, pod nímž je možné na sociálních médiích dohledat veškeré informace.



HELP CHILDREN

Children of the world are too often at risk, exposed to conflicts, diseases and natural disasters.
JOIN US NOW!
TOGETHER, WE CAN MAKE A DIFFERENCE.

Výsledek obrázku pro louis vuitton náramek unicef

Komentáře

Oblíbené příspěvky