BE EXTRA FOR THE SUMMER!


Léto. Prázdniny. Dovolená. Zábava.
Konečně je to tu! A se vší zábavou můžeme konečně ladit všechny možné kousky v našem šatníku! Zapomeňte na černou! Přece se nechcete uškvařit, a nechcete být mezi ostatními černými outfity v davu neviditelný! Doladíme spolu tímto článkem jak na veselejší outfity na toto léto. Vybrané outfity nevyfotím jako každé jiné, ale tentokrát vám je i detailněji popíšui :) Také se spolu podíváme na módní eshop I-MODA.CZ , kde nalezneme právě skvěle barevné kousky nejen na toto léto!

  Rozhodně čti dál ať o nic nepřijdeš. :)





Mám pro vás vybrané dva outfity, které bych vám s radostí představila z eshopu ze kterého se rozhodně nemusíte bát nakupovat!

První kousek, který představím je overal na ramínka a v pase na zavázání. Je zbarven do krásné královsky modré, která je opravdu kouzelná! Barva overalu je o trošičku tmavší než na eshopu. To ale vůbec nevadí! Naopak jsem za to ráda, protože na jiných eshopech se častěji stává, že barva v realitě vypadá naprosto odlišně než na fotografii. Overal se skvěle hodí na dovolenou u moře, na noční pocházky městem, nebo i na romantické rande! Tím, že studuji módu do více detailů, a více zkoumám zpracování oděvů musím přiznat, že overal je na spousta místech opravdu pěkně doladěný. Já výrazné barvy, které moc ráda nosím a vážně mě baví je kombinovat s dalšími "crazy" odstíny. Rozhodně se nebojte, a přidejte k této barvě třeba výraznou kabelku či extravagantní boty a účes. Přece jenom, čím více budete zářit, tím více se za vámi budou lidé otáčet. A to já mám ráda xD Rozhodně pozitivní na tomto overalu je také to, že v něm není jako v každém děsné vedro k upečení. Materiál mě vůbec neškrábe a na těle sedí krásně! Spousta kamarádek mi ho i pochválilo, a toho si vážím. No a pokud chceš také tímto overalem zazářit nebo si ho vybrat dokonce i v jiné barvě mrkni na I-MODA.CZ, kde si můžeš vybrat mezi béžovou, světle či sytě růžovou, meruňkovou, nebo i černou! Rozhodně nemineš barvu, která by se ti nelíbila. :)


What I wear?

Overall - I-MODA.CZ 
Sunglasses - H&M
Bag - RESERVED
Wrist watch - SKYLINE 
Shoes - elegant slip-on
Magazines - HERMÉS, ELLE




Druhý kousek je oproti výraznému overalu mírně obyčejný, ale použitím správných doplňků budete opět kouzlit! Vybrala jsem tyto elegantní béžové šaty, protože určitě každý z nás má takovéto podobné kousky sám doma a přijdou mu obyčejné. Já vám chci ukázat, že i z nevýrazného kousku lze vykouzlit něco ohromujícího! Šaty jsou opět identické jako z fotografie na eshopu. Materiál je rozhodně kvalitní také jako u předešlého overalu. U těchto šatů je materiál trochu teplejší jelikož je 5% z bavlny, a tím lépe se hodí na večerní vycházky. Na výběr máte mezi výraznou červenou, klasickou černou nebo béžovou, kterou jsem tentokrát zvolila já. :) Možná příště bych zvolila černou barvu z důvodu mé světlé kůže. Tak aby šaty více vynikly. Opět velikost ( s ) i popis sedí suprově. K těmto šatům se naopak dají krásně kombinovat a přidávat šperky. Dlouhé výrazné náušnice až po ozdobný pásek. Na šatech je spousta záhybů i záševků a to šaty dělá originální. Určitě k nim zvolte třeba vysoké podpatky, které vám zvýrazní jak postavu, tak šaty, které chcete prezentovat. Celý outfit také samozřejmě oživíte nejen správnými doplňky, účesem, ale také makeupem, a to rozhodně výraznou rtěnkou například rudou či červenou jako jsem zvolila já. :)


What I wear?

Dress - I-MODA.CZ
Sunglasses - RESERVED
Bag - Slovensko (Poprad) Butik
Shoes - CCC shoes
Lipstick - ROSSMANN



Xx.

Komentáře

Oblíbené příspěvky