SUMMER´s COMMING




Ahoj holky! Jsem opět po poměrně dlouhé době znovu doufejme aktivní na delší dobu, a s tím přináším rozhodně o něco zajímavější nápady.

Zachvíli nám skončí škola a všichni se těšíme na prázdniny. A tím nám také pomalu ale jistě začíná léto, které už podle počasí začalo ke konci května. Pro některé je takové vedro nepříjemné a už se těší na zimu. Ale nezapomeňte že celou zimu jste se zase těšili na léto a na krásné prožité prázdniny! Takže na žádnou zimu nemyslete a užívejte si krásného počasí! Já osobně takové počasí mám moc ráda, a hlavně když se střídá s deštěm, který pročistí velmi teplý a dusný vzduch.
Pro vás jsem si připravila outfit, který se podle mě hodí jak před den tak na večer. Kdo nemá rad obrovské vedro, tak doporučuji jen na večer. Ale já jsem to přetrpěla, zvládla a odpozovala na jedničku 😅. Módní kousky, které mám na sobě jsou koupené a nafocené v jeden jediný den, proto vše vypadá stále tak neobnošeně. Kalhoty jsou neuvěřitelně pohodlné a nejen to. Krásné také vypadají a citim se v nich proste krásně. ( pokud jste si všimli tak kalhoty jsou trochu kratší, šle řeknu vám na mě je obtížné najít kalhoty, které mi jsou dlouhé nebo alespoň jen akorát 😅 a opravdu to není schválně )






Boty zbarvené černo- khaki - Vans zakoupené na internetu. Vše ostatní (tílko, kalhoty) F&F, kde velice ráda nakupuji.




Komentáře

Oblíbené příspěvky