MY DRESSED SHIRT


A je tu konec školního roku, a tím se blíží shrnutí roku na střední škole. Rozhodně mi to neuvěřitelně uteklo, a bojím se jak moc rychle utečou prázdniny a že spousta věcí nestihnu... Proto i vám přeji aby jste už v tomto momentu začali plánovat a hlavně začínat činnosti, které máte v plánu na prázdniny. Proto je i dobré si udělat seznam papíru věcí, co by jste za prázdniny chtěli stihnout a kam by jste se chtěli podívat. Hlavně neseďte doma a nenuďte se. Nejhorší co můžete o prázdninách (ne)dělat. V té nudě si alespoň tento seznam napište a čiňte! Ale jsme tu kvůli něčemu jinému.
Zpět k tématu, které jsem s vámi chtěla řešit. Je konec školního roku a já bych se s vámi chtěla podělit o jednu drobnou věc. A protože jsem člověk co se raduje opravdu i z drobných věcí, toto je pro mě záležitost, se kterou se nesmím zapomenout podělit i s vámi. Na instagramu (instastories), kde často přidávám fotografie či videa → @natalivodickova ← jste si už mohli všimnout o co půjde. A pro toho kdo mě ještě nesleduje i pro ostatní určitě připomenu. 

Nejde o nijak velikou věc ale musím říct že jsem stoprocentně spokojená s výsledkem. Bavím se tu o sukni, kterou jsem si sama navrhla, ušila, a sama jí také nosím. ( A je šitá podle mých rozměrů, takže jí ani nikdo jiný nosit nebude, pokud nemá stejnou postavu jako já 😅  )
Sukýnka je možná o chlup levnější než v obchodě, samozřejmě stejné kvality jako v obchodě 😄 určitě ještě lepší. Sami posuďte. Trvala mi přibližně měsíc, a to jen protože jsme jí šili pouze na praxi, která nám poměrně často odpadala. Jinak si myslím že do týdne by ji stihl každý určitě. Záleží samozřejmě kdo by se jí jak věnoval.
Dejte vědět jak se vám sukýnka líbí a podpoř mě likem na fb stránce. → FB STRÁNKA

Tílko: FF
Sukýna: Vlastní výroba
Boty: Converse



Mrkněte na fotografie a napište mi jak se vám sukýnka líbí. Klidně i na intagramu. 







Komentáře

Oblíbené příspěvky