SPRING MOTIVATION






Miluji jaro. Považuji ho za nejkrásnější období v roce. 
Jednak proto, že nás ráno budí ptáci, a také proto, že všechno kolem nádherně kvete a voní
Konečně se dá spát s otevřeným oknem celou noc a vdechovat svěží vůni.




Toto období mě každý rok namotivuje. Mnohem lépe se mi pracuje, připadá mi, že toho udělám mnohem víc a ještě mám větší chuť dělat změny.




Jako první přichází na řadu jarní úklid. Doma mám ráda mít všechno nablýskané a naklizené. 
Na druhém místě je strava. Najednou mám pocit, že musím jíst více lehká jídla, saláty a mám potřebu cítit tu změnu na svém těle. Jen si vezměte, kolik energie máte, když se dáte na zdravou stravu. Takže všechny čokolády pryč...
Na třetím místě je samozřejmě práce. Všechna rozhodnutí dělám hned a nic neodkládám na později. Veškerá lenost jakoby z těla vymizela, naopak se snažím co nejvíc věcí připravit dopředu a mám radost.


Doufám, že i vás jaro umí příjemně namotivovat, ale pozor! Nezapomínejte na sama sebe. Jednou za čtrnáct dní si udělejte relaxační den, zajděte si zaplavat, na masáž, do sauny nebo ke kadeřníkovi. Uvidíte, jak vám bude fajn.


Krásné jaro přeji všem. 💗


Komentáře

Oblíbené příspěvky