MY OLD SHIRT - SPRING FEELINGS #1

Určitě máte v šatníku také spoustu oblečení, které máte po sourozenci, mamce, babičce či dokonce po prababičce. Já mám tuto po babičce a moc jsem si jí oblíbila. Jsem ráda že v dnešní době je teď moderní retro i vintage styl. Nikdy bych si ji asi nevzala a tolik nezamilovala, kdyby nás tyto styly přešly... A protože u tohoto jara ani nevím jestli má být teplo nebo foukat studený vítr, tak jsem ji požila místo mikiny a bundy. Myslela jsem si že mi bude teplíčko. Ze začátku jsem se přeci jenom trochu potila, ale pak mi byla dokonce trochu i menší zima. Ale posloužila dobře. Pokud máte podobné kousky doma, tak se rozhodně nebojte si takovéto starší kousky obléct! Za takovouto košili bych dala v obchodě určitě přes 400 korun. A já jí mám zadarmo a je stále nositelná! V podstatě jako nová!  Jak se líbí vám?


S touto starší košilí jsem nakombinovala modernější look, který se skládá z bílého trička s dlouhým rukávem, díky jeho barvou je košile výraznější. Džíny které na jaro a i na léto nosím poměrně často jsem zvolila i tentokrát, kdy se hodí k celému outfitu a díry na džínách zdobí celý outfit. Obula jsem se do pohodlných kotníčkových černých Converse bot. Které jsem si nedávnou zakoupila a jsem z nich nadšená. Hodí se ke všemu a vypadají na noze prostě krásně...


Košile: Babička
Bílé tričko: H&M
Džíny: F&F
Boty: Converse - přes internet

Komentáře

Oblíbené příspěvky