JUST GO FOR IT



Ahoj! Máme tu opět něco pro milovníky módy! Poslední dobou co není vůbec hezké počasí, nemám náladu dělat jakékoliv články... Nevím jestli je to jen tím, nebo že i ztrácím naději, a že nemám inspiraci? Raději začnu později než vůbec! Takže jsem opět doufejme zpět aktivní a s více nápady! Což musím uznat že je pravda protože mě napadlo spousta nápadů, se kterými bych se s vámi ráda podělila!

Dnešní outfit není natolik elegantní jako předešlé. Ačkoliv ho stále považuji za nositelný do společnosti 😄. Tento outfit určitě vystihuje college look, neboli dá se říci školní outfit o kterém neslyšíte naposledy a určitě vám více takovýchto stylů přiblížím v opravdu zajímavém formátu! Už se těším! V tomto looku mám tři jedny z nejoblíbenějších kousků které mám... A to je nádherná bundička, opravdu teplá a příjemná. Bundička je z F&F. Poté oblíbené nové boty Vans old school s vysokou podrážkou. A jako detail olíbený opasek, který je ze Zary. Zbytek kousků oblečení jsou například tyto džíny rovného střihu z Cropp Townu. Ve kterém tedy vůbec nenakupuji, ale když jsem viděla tyto džíny... Páni! Já je musela mít! Modrý pletený svetr, který mám tedy už od minulé zimy je z C&C. A velmi nošená šála z H&M. 
No a protože byla docela ještě zim, tak jsem ani nepřemýšlela a hned jsem si vzala černé silonky pod džíny. A rozhodně mě před mrznutím zachránily!

Určitě užívejte počasí, které se má NĚKDY zlepšit a nakupte si konečně jarní oblečení! A hurá na jarní procházky, na které se já osobně velice těším!


Komentáře

Oblíbené příspěvky