PREVIOUS BALANCE


Krásné víkendové sobotní ráno všem

Už se také Liberečáci tolik těšíte na prázdniny, které nám začínají už v pondělí? Já se nemohu dočkat až si pořádně "odpočinu". Nebo spíše že zažiji nějakou pořádnou zábavu! Já plánuji jet pryč na chatu a třeba o tom i napíši nějaký článek. 

Máte už nakoupeno oblečení na jaro nebo hodláte chodit stále v zimním? Já jsem si pár nových věcí nakoupila a zkombinovala jsem různé kusy se staršími kusy a vše vám to zaznamenala. Líbí se mi styl 80' let i moderní a vytvořila jsem něco mezi, co se určitě líbí každému. Pokud ještě stále nevíte co si koupit na jaro, které zanedlouho začne, tak přesně tento článek by vám měl alespoň trochu omezit výběr. Snad se necháte inspirovat. 


Co mám na sobě?

Džíny: Cropp Town
Kabát: Orsay
Tričko: H&M
Boty: Nike Air Force Bílé


Nike Air Force 1

Boty Nike Air Force 1 patří k největší klasice ve světě tenisek. Jako první dostaly v roce 1982 vzduchovou bublinu, která z těchto basketbalových bot udělala nejpohodlnější sneakers ever. Za mě pohodlné a naprosto úžasné boty! Takže pokud váháte, tak si kupte tyto! Jsou nejlepší!



Komentáře

Oblíbené příspěvky