BOTANICAL BEAUTY


Všem přeji krásný pátek! Zakončíme spolu pohodou a relaxem tento pracovní týden, tak si udělejte čaj a přečtěte si tento článek v klidu.
Dneska bych vám ráda ukázala jedno krásné místo kam vyrazit v Liberci. Věřím že každý z vás už někdy zavítal do Botanické zahrady. A nebo snad ne? Právě tato u nás v Liberci je nejstarší v České Republice, proto by sem neměli zavítat pouze Liberečáci, ale i ty, kteří z Liberce nejsou. Je tu spousta tropických rostlin i živočichů, které zrovna jen tak na ulici nepotkáte. A to vše je ve skleníkové budově. Celkem je tu 9 expozičních pavilonů. Zní to zajímavě že? Pokud jste tu ještě nebyli, musíte to napravit! Jedno z mých dalších oblíbených míst. Stejně jako místo v minulém článku. (odkaz zde) A co jsem si oblékla na toto místo? Protože jsem předpokládala že zima uvnitř nebude, tak jsem se neoblékala nijak teple. Stačilo mi si vzít bílé tričko s dlouhým rukávem, na to krásnou bundičku ze zoot.cz. A abych i tak neumrzla, navrch jsem si oblékla tento šedý kabátek, který mám už poměrně dlouhou dobu, avšak stále ho nosím a slouží perfektně! Chtěla jsem působit trochu "retro", proto jsem zvolila tyto džíny s rovným střihem do kterých jsem vážně zamilovaná. A nakonec se k tomu nehodily jiné boty než tyto "farmářské" světle hnědé. Co na to říkáte?



Šedivý kabát: PRIMARK
Bílé triko s dlouhým rukávem: H&M
Džíny: Cropp Town
Kabelka: RESERVED
Boty: DEICHMAN


Krásný zbytek dne a přeji vám i krásný blížící se víkend. A doufám že se díky mě podíváte na toto místo! Tak si udělejte víkendový plán a vyražte!

Komentáře

Oblíbené příspěvky