MODIO.CZ

Ahojky! Pokud jste zaregistrovali, tak jsem v poslední době zveřejňovala na mé FACEBOOKOVÉ stránce, či na mém instagramu spoustu stránek psané mnou na různé témata. Jedná se o takovou spolupráci. Jsem za to moc ráda protože nikdy mé spolupráce nebyly tak opravdové jako tato. Asi vás nebudu zbytečně plnit informacemi ohledně tohoto, ale ráda vám to alespoň vysvětlím. Na stránce modio.cz mám napsat článek na různé témata, která si vyberu a přidávat tam k inspiraci oděvy z jakýkoliv shopů. Stránka Modio.cz má mimochodem pěkně vybrané kousky oblečení z různých internetových obchodů i módních domů. Už jsem vytvořila 4 inspirace a pokud jste je ještě neviděli rozhodně mrkněte protože to opravdu velmi inspiruje co na sebe a co se nosí! 
Tady máte odkazy na mé hotové inspirace:

MOJE INSPIRACE











Moc by mi pomohlo kdyby jste sdíleli či se dokonce zaregistrovali! 


Komentáře

Oblíbené příspěvky