PINK COAT


Ahoj holky! Přeji vám krásný prodloužený víkend, který většina z nás studentů má. Doufám, že jste si všichni užili krásný volný dny! Já ho bohužel celý proležela v posteli s rýmou a čajem :/ 
Já si chtěla zkrátit proležený den, tak jsem se rozhodla sem dát více fotek a odkazy na věci :) 
Babí léto je super období na takový dlouhý kabát. Tenhle zrovna je z Collection Debenhams a to, že je světlé růžový je tečka na dortu!Modré džíny je takový základní klasický kousek, který se ve skříni neztratí a má je snad každý. Tento černý svetřík jsem si opravdu zamilovala. Moc se mi líbí že je větší a dá se s ním dobře manipulovat. A to jsem využila tak, že jsem si ho v předu zastrčila do džín. Jediné co bych vytkla je, že má veliký výstřich. To jsem ale také vyřešila a pod něj jsem si vzala krajkované tílko, které je ke krku. Jak můžete vidět, tak to i outfit krásně ozdobí. Bílé tenisky nosím snad uplně všude. Vím, ke všemu se nosit nedají, ale jsou pohodlné a k tomuto outfitu se mi hodily. Outfit jsem doplnila krásnou rosegold kabelkou od Flora&co. Dejte mi vědět, jak se Vám outfit líbí a co jste dělali o slunečné sobotě a co máte v plánu na blížící se neděli?! NB.



Kabát - collection Debenhams
Svetr - House
Krajkované tílko - Terranova
Džíny - H&M
Boty - A3 Sport / nike
Kabelka - Flora&co
Náhrdelník - Glami























Komentáře

Oblíbené příspěvky