ZKOUŠÍM ČERNOU MASKU

Ahojky krásky, nedávno jsem si objednala černou masku protože jsem moc chtěla vyzkoušet jestli tato černá maska opravdu odstraňuje černé tečky. Ráda se s vámi o tuto zkušenost podělím, aby i vy jste si mohli něco podobného vyzkoušet, ač je toho na internetu mnoho.
V balíčku mi přišla tato maska v krabičce která byla v tubě, dvakrát testovací pytlíčky a návod. Vše co píšou v návodu sdělím já vám.

1. VYČISTIT PLEŤ

Než na obličej nanesete masku měli by jste si pořádně pleť vyčistit. Je jedno jestli použijete přímo čistící produkt nebo peeling jako jsem zvolila já. Já jsem se zamilovala do tohoto peelingu od italské značky COLLISTAR, tak sem použila tento protože mi velice vyhovuje a pleť zaručeně vyčistí.

2. NAPAŘIT OBLIČEJ

Jako dost důležitý krok je si pleť napařit, aby se vám póry otevřely. Nejlepší je použít na napaření napařovací přistroj takzvaný obličejová sauna nebo parní lázeň. Tu my doma máme také, ale lehčí a rychlejší na přípravu jsem zvolila horkou žínku nebo ručník.

3. NANÉST MASKU

Konečně jste se dostali do fáze, kdy na obličej můžete nanést masku. Já jí nanášela prstem ale vy si určitě použijte i štětec nebo raději gumové rukavice. Maska je dost černá a špatně se vymývá.

DOPORUČENÍ: Při nanášení masky si určitě oblékněte staré nebo nenošené oblečení.
Masku nanášejte gumovými rukavicemi nebo štětcem který nepoužíváte.
Nanášejte poměrně malé množství aby vám maska rychleji uschla a ztvrdla.


4. HYDRATUJTE KRÉMEM


Aby vaše pleť po ztrhnutí této masky nebyla nějak červená, tak je nejlepší hydratovat krémem.

5. KOUKEJTE NA VÝSLEDEK

Ač je to velice nechutné zveřejňovat takovéto fotografie, i tak to prostě patří ke kráse a k tomu aby jste viděli výsledek i vy. Já znečištěnou pleť moc nemám, proto tam nevidíte mnoho bílých skvrnek ( černé tečky ) Ale když se dívám na svou pleť cítím i vidím rozdíl. :)


POCIT: Když jsem na sobě měla masku, na začátku mi nevadila necítila jsem ji ale pak jsem začala pociťovat jak maska tvrdne, a byla taková těžká.
Při ztrhávání masky mi tekly vážně slzy. Bolí to a to je snad nejhorší co je při slupovacích maskách možné.
Po sloupnutí jsem měla pleť velmi jemnou a chvíli jsem si i myslela že mi snad ztrhla i chloupky na obličeji.

Snad se článek líbil :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky