SUMMER YELLOW

Po dlouhém týdnu mám pro vás opět další letní outfit. Počasí v Liberci se stále mění a už nevěřím ani předpovědi co hlásí v televizi. A proto už ani nevím jak se obléct. Ale na dnešní článek jsem si připravila tento model s tílkem a s džíny. Nedávno jsem si pořídila tyto krásné bílé roztržené džíny, které jsou úplně skvělé! Aby outfit ladil s létem oblékla jsem si světle žluté tílko. Barva žlutá se mi v létě moc líbí, tak jsem ji musela ještě využít dokud se mi bude líbit. Chtěla jsem aby outfit nebyl nijak výrazný, tak jsem na rty použila vínovou matnou rtěnku, která vydrží opravdu dlouho. Boty, které jsem nazula patří mezi mé nejoblíbenější v létě. Jsou na platformě a černý vršek se krásně třpytí. Jako doplněk jsem si musela vzít mé nové a krásné hodinky. Které bohužel moc na fotografiích nevidíte, ale bude na to samostatný článek. A konečně jsem si vytáhla mou kabelku, kterou jsem nejdřív chtěla nosit jen na zvláštní příležitosti, ale nevydržela jsem.

Džíny: F&F
Tílko: F&F
Kabelka: RESERVED
Hodinky: internet (skyline)
Boty: design shoes
Rtěnka: internet

Komentáře

Oblíbené příspěvky