DOVOLENÁ VE ŠPANĚLSKU

Zajímá vás jestli se v napíšu článek o mé dovolené? Určitě ano. Na mém instagramu máte spoustu fotek, ale přece jenom tady jich budete mít více, a to s textem! Tady to máte.
Kdybych psala všechny informace byli by jsme tu opravdu dlouho proto se nedivte že to bude zkrácené.

PLAZA DE LA CONSTITUCION, TORREVIEJA

Začalo to tím, že mi všichni nakecali (doslova nakecali), že jedeme do Polska pod stan. Já sem tomu už tak věřila, že jsem si ani moc hezký oblečení nesbalila... Na letišti když nám odbavovaly kufry bylo napsáno že letíme do města Murcia. Říkám si to není prostě vůbec Polský město. Ale nechala jsem to být. Potom v letadle jsem si prohlížela časopisy, a tam všude jen španělská kultura, historie, fotografie a tak... A to už jsem něco začala tušit. Když jsme vzlétali pustila se televize co je vždy nad vámi. Tam se letadlo pohybovalo na jinou stranu než je Polsko kam jsme měli údajně letět. No a hned jsem věděla, že si ze mě dělali jen srandu a opravdu jsme letěli do mého vysněného ŠPANĚLSKA. Avšak jsem si to ještě nechávala pro sebe že to vím, a chtěla jsem být překvapená až dorazíme přímo tam. A znovu jsem zažila ten pocit vzrušení a díku, že jsem opět v mém milovaném Španělsku. ❤

Nejlepší na tom bylo že jsme nemuseli ležet jen stále u moře, ale procházeli jsme se ve městě a hlavně jsme navštěvovali památky. To mě baví ze všeho nejvíce, pak z té dovolené něco mám, než když ležím a opaluji se.
Co vám budu povídat, opravdu jsem si to užila nejvíc jak to šlo.



Nebyla bych to já kdybych se na dovolené s někým neseznámila. V tomto případě se sice oni seznámili se mnou ale i tak. Pak jsme spolu šli tancovat, povídali si a hlavně pořád jen smáli. Všichni z nich jsou z Španělska ale z jiného města. V hotelu byli se mnou. Měli nějaké soustředění s orchestrem.


Jako další výlet jsme se rozhodli, že se podíváme ve městě TORREVIEJA na lagunu, kde byli plameňáci a další různé ptactvo. 



LAGUNA DE LA MATA, TORREVIEJA



 Pak jsme vyrazily přímo do centra Torrevieja, kde jsme nejen pozorovali památky ale taká i nakupovali...

PLAZA DE ORIENTE, TORREVIEJA


Aaaa jsme u konce... Určitě bych si Polsko také užila, ale pro mě Španělsko rozhodně nejlepší!

Komentáře

Oblíbené příspěvky