NEW CLOTHES

Ahoj holky, dlouho jsem přemýšlela co originálního pro vás připravit. Mám pár plánu, ale protože není moc pěkné počasí, rozhodla jsem se to odložit na jindy. Proto pro vás mám opět jednoduchý outfit, který blog nikdy nezkazí. Jak už víte moc ráda nakupuji a na mém šatníku je to opravdu vidět. Proto vám dnes představím v podstatě moje nové oblíbené kousky. Jsem docela maniak na boty, asi jako každá slečna/žena. A proto v mých nových kouscích ani nesmí chybět.










Mezi mé nové kousky patří krásné trhané džíny které jsem si hned zamilovala. Jen mě mrzí že neměli mou velikost a musím mít o číslo větší, takže S (36). Ale mít jsem je prostě musela.



Další můj nový a zároveň oblíbený kousek je tento roztomilý černý batůžek. Basic ale stále top a dá se nosit ke všemu. Má snad jen pozitiva.



A jsme opět u bot. Protože se mi moc líbí když boty svítí až přes celé náměstí, rozhodla jsem se také pořídit zářivé bílé tenisky. Upřednostňuji značku Nike a když jsem se v obchodě uviděla hned sem si pro ně šla. Myslím že je vám to jasné. :)




Komentáře

Oblíbené příspěvky