SUMMER SUCCESS

Pěkný večer, opět mám pro vás další fotečky. Tentokrát nám konečně začalo svítit sluníčko, a hned jsem měla lepší náladu. Ráda bych aby takové počasí už zůstalo a všichni by jsme měli skvělou náladu. Dnešní model outfit je oproti ostatním nejméně elegantní, ale chtělo to trochu změnu. A protože nám svítilo krásně sluníčko, musela jsem si vyzkoušet mé nové brýle, které se teď hodně nosí. Brýle jsou objednané přes internet a moc se mi líbí. Myslím že tyto brýle dodávají outfitu ženskost a větší eleganci. 
Také se vám brýle líbí? 






Bílé kratší tričko s modrými rukávy je výrazné díky opravdu krásné modré obloze a černým džínám, které bych nosila nejraději stále. Černou kabelku jste už mohli vidět v jiných příspěvcích. Hodí se prostě ke všemu. Kabelku mám také z internetu. 













Komentáře

Oblíbené příspěvky