OLD TIMES

Krásnou sobotu přeji!
Stále nám v Liberci nesvítí sluníčko, a proto máte více času se podívat na tento příspěvek. Z těchto fotek mám konečně zase velkou radost. Jelikož se opět začalo nosit oblečení, které nosili naše maminky a taťkové, tak jsem se rozhodla také tento styl vyzkoušet. Oblečení je tedy zaměřené na starší dobu kdy toto bylo také "IN". Proto jsem tedy zašmátrala ve skříni a našla pár starších oblečení po mamče. Našla jsem modré džíny značky Guess, které mě hned zaujaly. Protože byly dole více širší, raději jsem si je ohnula. Pod ně jsem si navlékla černé silonky. Na vrchní část jsem si koupila krásnou bílo-modře pruhovanou blůzu. Ozdobila jsem celý outfit hodinkami, náhrdelníkem a prstýnky. A protože není moc teplé počasí, oblékla jsem si černý "křivák" zakoupený na internetu. Celé jsem to zvýraznila bílými Conversky. Moc bych si přála, aby bylo konečně krásné počasí a mohla vám sdílet kvalitnější a více příspěvků o módě. Užijte si víkend a dejte mi vědět jak se vám dnešní outfit líbí. 😇














Sledujte mě také na : Instagram
                                  Facebook

Komentáře

Oblíbené příspěvky