IN THE SNOW

Ahooj, to byla zase doba, než jsem se ráčila upravit fotky a zveřejnit nějaký článek.  Proto bych vám s radostí ukázala další můj zimní outfit. Měla jsem krásné počasí při dělání těchto fotek, tak jsem se rozhodla vám říct co na sebe když jedete na výlet v podobném počasí. Samozřejmě je to na bundu a svetr, ale i tak jde něco se sebou udělat. V zimně nejde nosit nic jiného než teplou bundu. Já mám černou s kožíškem, a musím říct že je jak vzhledově krásná, tak je i pohodlná a příjemná. Sice jsem měla roztrhané džíny a klepala se zimou ale stálo to za to. Pod svetr jsem si vzala ještě tričko, aby mi nebyla ještě větší zima, a aby to bylo pohodlné. Pokud nevíte jak se obléct na výlet, a nechcete vypadat rozdílně než jiní, tak pro vás mám pár fotek, které by vám mohli pomoct.






Těšte se na další příspěvek. Mějte krásny zbytek dne. :) 


Komentáře

Oblíbené příspěvky