MŮJ PRVNÍ PŘÍSPĚVEK

Ahoj, vítám tě na mém blogu, který je zaměřený na módu, cestování a můj život, ve kterém vám budu sdělovat různé příhody, dovednosti a nálady. Jmenuji se Natálie a 4.8. 2016 mi bude 15 let. Vždycky jsem si chtěla blog založit ale nikdy jsem se k tomu neodhodlala, jen jsem přemýšlela co bych jsem psala a na co by byl zaměřený. 1. Srpna 2016 ve 3:25 jsem nemohla usnout... A tak mě napadlo, že bych můj plán založit si blog uskutečnila. Nejprve jsem vymýšlela jméno, přišla jsem na spoustu zajímavých jmen, ale pořád jsem nebyla spokojená. Nakonec jsem přišla na jméno NATALISBLOGGER. Pokusím se sem přidávat co nejčastěji nějaké zajímavosti které, budou mě bavit psát a hlavně vás číst. Často někam jezdím tady po České Republice i do zahraničí, proto vám budu publikovat mé fotky z cest a doporučovat co dělat o prázdninách a kam jet. Mějte krásný zbytek dne a doufám že mě zase navštívíte na mém blogu.


TOTO  JSEM  JÁ :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky