EXCURSION

Dobré ráno, vypsali jste se dobře? Doufám že ano, protože dnes pro vás mám další článek o mém outfitu, tak aby jste měli příjemnou náladu při čtení ♥

Určitě znáte to, když by jste si nejraději vzali na sebe něco sportovního ale nic takového nemáte. Já jsem měla tento pocit, když jsme jeli na rozlučku. Nic jiného mně nenapadlo kromě těchto volných příjemných kalhot, které se spolužačkám moc líbily. Volné tričko opět jako vždy do narůžovělé barvy. A nazula jsem si už známé puma botky. Protože nebylo úplně teplé počasí, tak aby mi nebylo chladno, do batůžku jsem si sbalila mikču. A jako doplněk a na orientaci času jsem měla zlaté hodinky.

Kalhoty: H&M
Tričko: Cropp
Batůžek: Myshop
Boty: Sportisimo
Hodinky: New Yorker








Tento batůžek jsem si opravdu moc oblíbila. Je praktický a hodí se ke všemu. A to je pozitivní.






 Jak víte já opravdu často nosím hodinky, ale bohužel jich nemám moc, což mně mrzí. A tyto moc nenosím protože mi moc neukazují správný čas a hlavně když mám po ruce telefon mrknu na něj. Ale protože je právě moc nenosím, tak jsem si je po dlouhé době vzít chtěla, ikdyby už jen jako doplněk.

Komentáře

Oblíbené příspěvky